dimecres, 18 d’octubre del 2017

FITXA D'AUTOCONEIXEMENT


                                             FITXA D'AUTOCONEIXEMENT




1. Que m'agradrada  fer? Quins interesos tinc?

Magrada llegar magas, fer Karate,cuinar.


2. Que m'agradaria fer en el futur.

Viatgar al Japo i cuneixa la seva cultura treballar en algo que m'agradi.

3. Que faig bé?
Dibuixar,compendre a les personas, donar cosells, empatitzar

4. Que em costa?
Mentir a alguna persona que estimo,estudiar algunas materias,

5. Quines coses trobo entretingudes?
La mitología,els documentalas d'historia, la piscología humana, els mangas

6. En que em fixo sempre i no em  pasa desaperebut?

En el carácter de una persona, en les seves caracteristiques

7. Quines activitats prioritzo per gust?
En esport menjar sa.


8. Quines coses segueixo fent encara que no emb surtin bé?
Estudiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

FITXA D'AUTOCONEIXEMENT

                                              FITXA D'AUTOCONEIXEMENT 1. Que m'agradrada  fer? Quins interesos tinc? Magrada...